El Camí del Crist Treballador, tallat al trànsit per obres

Les obres de millora del paviment no afectaran els accessos a l'Escola Avenç i al Club Tennis Sant Cugat

El Camí del Crist Treballador estarà tallat al trànsit a partir del dilluns 2 de setembre per obres d'estabilització del paviment en la zona, que es preveu que durin uns tres dies, fins al dia 5. De totes maneres, aquest tall, no afectarà els accessos de l'Escola Avenç i del Club Tennis Sant Cugat.

 
Comentaris
Egc Fa 5 anys
Senyors, cal ASFALTAR. Posar grava no és la sol·lució. Hi ha molt trànsit de vehícles i això només generarà polseguera i un paviment inestable que es desfà cada cop que plou i provoca derrapades. Vetllem per la seguretat dels menors i la resta d'usuaris, respectant l'entorn però sense perdre la perspectiva.
Roger Fa 5 anys
És una vergonya el què han fet. Gairebé 1.000 nens circularan per aquest camí de cabres per anar a l’escola cada dia. Esperem que no passi res.