Des que fa pocs dies es van posar en marxa el nou sistema de pagament de les zones blaves, molts usuaris han tingut problemes alhora de pagar en els nous parquímetres. Si els primers dies van ser errors tècnics els que impedien utilitzar les màquines, un cop ja van funcionar, alguns santcugatencs tenien problemes, ja que no sabien com s'havia de fer per pagar. Les cues als parquímetres estan sent habituals.
En aquest context, l'empresa municipal Promusa, que gestiona des de l'estiu les zones blaves, ha contractat sis informadors que reforcen el servei d’atenció als usuaris dels nous parquímetres. Amb aquest reforç es vol ajudar a explicar el funcionament del nou sistema de gestió de la zona blava, que permet no haver de tornar al cotxe per col·locar el tiquet del pagament i també permet allargar el temps d’estacionament sense haver d’esperar que el temps pagat inicialment s’hagi esgotat.
La presència dels sis informadors de reforç als carrers on hi ha zona blava coincideix amb la solució definitiva de les incidències que es van produir durant els primers dies de funcionament dels nous parquímetres.