Les àrees d’estacionament regulat blaves i verdes no funcionaran a partir del dijous 1 d’agost i no tornaran a entrar en servei fins al dilluns 2 de setembre. L'única excepció és l'àrea blava a la zona del Mercat Torre Blanca. El seu horari és de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 17 a 20 h; dissabtes, de 9 a 14 h.
També es manté en funcionament a l’agost l’àrea vermella del CAP Sant Cugat, al carrer de la Mina. El seu horari és de dilluns a divendres de 8 a 20 h i dissabtes, de 9 a 14 h.
A més, de l'1 al 31 d'agost, queda fora de servei l'autobús llançadora gratuït entre l'aparcament dissuasiu de l’avinguda de Roquetes i el centre.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.