Nou protocol d'actuació per agilitar les incidències als habitatges de Promusa

El regidor d'habitatge Raül Grangé ha presentat el nou servei que té per objectiu millorar el servei que reben els adjudicataris

Raül Gragé ha donat a conèixer aquest dimecres dia 18 “una sèrie d'accions que estem emprenent des de Promusa, primer per integrar-la plenament en el que ha de ser una empresa pública, i després per donar un servei de la màxima qualitat possible”.

El nou protocol d’actuació per agilitzar les incidències dels adjudicataris respon a la voluntat de Promusa, i la regidoria d'Habitatge, que “tots els usuaris de Promusa, d'habitatge públic, se sentin absolutament ben atesos, i sàpiguen exactament què han de fer davant de qualsevol incidència que es pugui produir”, ha assenyalat Grangé.

El regidor d'Habitatge ha volgut deixar clar que, “malgrat el que s'ha dit, he de dir que les incidències que té Promusa, respecte a pis construït, estan molt per sota del que són les incidències en l'habitatge privat, i fins i tot, per sota de la mitjana d'incidències que hi ha en l'habitatge públic general de tot el país”. En aquest sentit ha detallat que “nosaltres tenim unes incidències de 10'9 incidències per habitatge, mentre que l'habitatge lliure, en té 32 de mitjana, i l'habitatge públic del país en té 20”.

Actualment, el parc d'habitatges de Promusa és d'uns 1800 pisos, i en aquests moments, el nombre d'incidències és de 52, totes elles en procés d'arranjament. “Creiem que en un parc de 1800 habitatges es força raonables”, ha valorat Grangé

Protocol d'actuació
Com ha explicat Raül Grangé, amb el nou protocol, “nosaltres, el que hem fet primer, va ser fer una carta a tots els usuaris de Promusa explicant quin era el procediment davant de qualsevol incidència, per tal de que tothom sabés què havia de fer, i què passaria amb la seva incidència”.

D'aquesta manera, es facilita un telèfon de contacte, i un cop truquen per avisar de la incidència, en 48 hores reben una resposta per escrit, on es detalla “si està acceptada o no la seva queixa, en mans de qui es posa la resolució d'aquest problema, i se li dóna una clau de referència per a que aquesta persona pugui anar fent un seguiment continu del procés de la seva incidència”.

A banda, s'ha creat una aplicació informàtica mitjançant la qual tots els membres de l'equip tècnic de Promusa, i el propi regidor, tenen accés en tot moment a cada incidència i a la feina que s'està fent.

Com ha destacat Grangé, “hi pot haver incidències, però mai pot passar que qualsevol persona es pugui sentir desatesa."

Novetat
Aprofitant l'avinentesa, Raül Gragé ha anunciat que, “seguint amb aquesta vocació de donar un servei de qualitat a l'usuari, que estem a punt de tancar un conveni amb una empresa amb el qual subministrarem WIFI a un preu molt reduït” d'entrada, a totes les comunitats de lloguer, i s'oferirà també a les de compra. Una novetat que s'espera sigui una realitat el mes vinent.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem