La CUP Sant Cugat se suma a la campanya de la formació contra la massificació turística

Tres santcugatencs participen en la campanya 'Això no és un estiu d'anunci'

La CUP Nacional ha iniciat la campanya Això no és un estiu d'anunci a través d'un vídeo per denunciar la massificació turística. La CUP Sant Cugat s'ha sumat a la campanya i tres santcugatencs han participat en l'anunci. Els regidors de la CUP a Sant Cugat Ariadna Sierra i Marcos Simarro han aparegut al vídeo de la formació política. També ho ha fet el santcugatenc i membre de la CUP Pau Sánchez. 

Sota el lema No som un souvenir, la CUP denuncia un augment insostenible de turistes a Catalunya. En el vídeo, apareixen pinzellades sobre problemàtiques que el partit vincula al turisme com els alts preus de lloguers, la impuntualitat dels trens Renfe, la massificació de les platges de Barcelona i els baixos sous i mals horaris del sector turístic, sobretot durant la temporada d'estiu. 

La gravació posa en valor les estones amb els amics i la família a l'entorn rural, on molts turistes encara no han arribat i es pot desconnectar del bullici de la ciutat. Pa amb tomàquet, un brindis amb gots de festival i una excursió per la natura i cales buides. Però els turistes, mostra l'espot, també acaben arribant a aquests indrets.

Així doncs, Això no és un estiu d’anunci reclama una economia que no s'enfoqui tant en el sector turístic i que ajudi a contenir l'augment de preus i la precarietat laboral. 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem