ERC-MES demanarà al ple municpial d'aquest mes de març que l'EMD de Valldoreix tingui una unitat de desconcentració administrativa de tramitació pròpia municipal. És a dir, una oficina que permeti als veïns i veïnes de Valldoreix fer des de l'EMD diversos tràmits administratius, que depenen de l'Ajuntament de Sant Cugat, però sense la necessitat de desplaçar-se fins al consistori santcugatenc.
Tal com ha explicat el vocal d'ERC-MES a Valldoreix, Nöel Climent, "és una moció que respon a una necessitat expressada per la ciutadania de Valldoreix. Per això, demanem que els valldoreixencs puguin anar a la seva administració de referència a resoldre els seus problemes. Deixant de banda qui té la competència, muntem d'alguna manera una oficina d'aquells temes que tenen a veure amb l'Ajuntament de Sant Cugat, però que els demanen ciutadans de Valldoreix".
L'objectiu d'aquesta oficina seria que a l'EMD es poguessin fer els mateixos tràmits que a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) que hi ha a la Floresta i a Mira-sol.