La Guàrdia Civil creia que Puigneró preparava un exèrcit de robots per la independència

Jordi Puigneró ha tirat d'ironia per respondre l'informe de la Guàrdia Civil que l'acusava de preparar un exèrcit de robots i de drons per una Catalunya independent

La Guàrdia Civil creia que l'exvicepresident santcugatenc Jordi Puigneró preparava un exèrcit de robots i drons de combat per a una hipotètica Catalunya independent. Així es desprèn d'un informe policial que ha fet públic El Món i que també assenyala Puigneró com el responsable informàtic del referèndum del Primer d’Octubre.

Concretament, l'informe parla d'estructures de defensa per a una Catalunya independent com un sistema defensiu amb tecnologia antimíssils, drons de combat autònoms i exèrcits robotitzats que funcionarien amb intel·ligència artificial. A banda de vicepresident, Puigneró era conseller de Polítiques Digitals.

La resposta del santcugatenc no s'ha fet esperar i ha tirat d'ironia a través de les xarxes socials. En un missatge a Twitter, Puigneró ha piulat una fotografia seva amb dos dels robots de joguina que fabrica Joan Robots amb el missatge 'Tot a punt. Bona nit'. 

Joan Hidalgo, conegut com a Joan Robots, és un jove santcugatenc diagnosticat amb Atàxia Telangiectasia. Des de petit se sentia atret pels robots i des de fa anys en construeix amb llaunes de ferro, pots de plàstic, tubs o taps i en ven per tot el món per conscienciar sobre el reciclatge i la seva malaltia. 

Més info: Joan Hidalgo: Robots per transmetre el reciclatge, la diversitat i la superació personal

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris
Ana Fa 2 anys
Eso de su bolsillo no saldra