Una nova edició del Món Sant Cugat ha vist la llum aquest dimarts, 8 d'abril, en un acte multitudinari que també ha servit per inaugurar el nou projecte de la casa GeneraLife, una de les cases modernistes de l'eixample de Sant Cugat. Una revista, publicada pel grup Totmedia.
L'alcalde de Sant Cugat, Josep Maria Vallès, ha destacat el paper de Totmedia com una empresa de comunicació que a més d'editar mitjans, actua com agent socialitzador de la comunitat santcugatenca: "Totmedia no és només un grup de comunicació, sinó que aporta moltes iniciatives per ajudar a arrelar la gent. El Món Sant Cugat és una publicació molt ben arrelada a la ciutat i que et permet gaudir periodisme reposat. Una manera d'arrelar-se a la ciutat és seguint la premsa de proximitat".

L'alcalde a la presentació del Món Sant Cugat. FOTO: Bernat Millet.
De fet, aquesta és una idea que ha remarcat la impulsora del GeneraLife, Mireia Jordà: "Em sento molt agraïda de poder gaudir d'aquesta casa, amb el GeneraLife vull generar Vida GeneraLife". Jordà ha destacat que vol obrir a la ciutadania aquest edifici singular d'estil arabesc, encarregada a l'arquitecte Eduard Maria Balcells l'any 1919, per oferir esdeveniments: "És un espai per compartir, per generar moments d'alegria, per a generar vida".

Il·lustrador Daniel Pagans, Mireia Jordà, impulsora de GeneraLife i Xavier Grau director del Món Sant Cugat. FOTO: Bernat Millet.
Aquest Món Sant Cugat, tal com ha explicat el seu director, Xavier Grau, està dedicat a les cases emblemàtiques de Sant Cugat. I ha explicat altres com també es poden trobar altres continguts com una entrevista a la periodista de Catalunya Ràdio Cèlia Cernadas, o un reportatge dels 125 anys de la Unió, o dels 40 anys de l'Hospital Universitari General de Catalunya.

Mireia Jordà a la inauguració del nou projecte de GeneraLife. FOTO: Bernat Millet.
L'acte ha gaudit de l'actuació de la soprano santcugatenca Beatriz Llamas que ha interpretat, amb el piano Daniel Romaní. També ha actuat el musicòleg multiinstrumentista, Pere Portero. Mireu l'actuació:

Llamas cantant a la inauguració del nou projecte de GeneraLife i a la presentació. FOTO: Bernat Millet.
A més, la vetllada ha continuat amb una degustació de cava a càrrec de Vins Noé, de còctels de la mà de Casa Parra i d'uns rosetons del Monestir típics de La Sàbat.

Inauguració del nou projecte de GeneraLife. FOTO: Bernat Millet.
Ruta
Abans de l'acte, unes 150 persones han pogut gaudir d'una ruta per algunes de les cases protagonistes d'aquesta edició del Món Sant Cugat.

Ruta guiada per cases singulars de Sant Cugat. FOTO: Bernat Millet.
Aconsegueix el teu exemplar
Compra el Món Sant Cugat per només 10 € o fes-te’n subscriptor per 15 €/any (Inclou l’enviament al teu domicili de les dues edicions anuals). Més informació o compra d’edicions anteriors a: www.monsantcugat.cat, al 93 590 86 00, a administracio@totmedia.cat o a les oficines del TOT Sant Cugat, al carrer de Sant Antoni, 42. De venda també als quioscs i llibreries de la ciutat.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.