Dos detinguts en un operatiu policial a la plaça del Coll

Els veïns fa mesos que denuncien problemes de convivència i seguretat a la plaça del Coll per un grup de persones que s'hi ha instal·lat a viure

Un operatiu de la Policia Local de Sant Cugat a la plaça del Coll ha acabat amb dos detinguts i amb dues persones denunciades. L'actuació policial va tenir lloc aquest dimecres, 18 de setembre, després d'una escalada de tensió els últims dies amb el veïnat, que fa temps que denuncia de problemes de convivència en aquesta zona. El TOT Sant Cugat ho va recollir en un reportatge el 13 de setembre.

Concretament, la Policia Local va detenir dues persones per infraccions penals i va denunciar-ne dues més per infraccions de seguretat ciutadana. 

Més info: Creix la tensió a la plaça d'en Coll: els veïns alerten que la convivència està "al límit"

Problemàtica a la plaça del Coll

Des de fa mesos, al voltant d'una desena de persones s'ha fet seva la plaça del Coll i posa al límit, segons els veïns, la convivència. Drogues, botellades, baralles, brutícia i xivarri són habituals, així com les trucades a la policia, que cada dos per tres fa acte de presència per apaivagar el problema de torn. Una situació agreujada des de l'estiu i que ha portat l'Ajuntament a destinar una patrulla a la zona. Tot plegat porta a alguns veïns a viure amb por i angoixa.

ca1307b8 75c4 463c 89f0 47ae4beedfa3

Operatiu de la Policia Local a la Plaça del Coll FOTO: Cedida

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris
Rosa (veïna de la carretera Cerdanyola) Fa 4 mesos
Si la policia local i els tècnics de l'ajuntament fessin inspeccions als bars de la carretera Cerdanyola, potser es trobarien amb algunes sorpreses i incompliments... Però no passen mai per allà, curiosament. VALLÈS POSA'T LES PILES!
Quim Fa 4 mesos
Torno a avisar-ho, es la zona plaça del coll, Carretera Cerdanyola, parc de la pollancreda, jardins del valles, es VEN DROGA, hi ha facilitat en amagar-se, no hi han actuacions policials repetides, nomès de tant en tant. Cal fer fora aquest problema del nostre barri. Es per la salut mental de tots els que hi vivim.
K&E Fa 4 mesos
Molt bé per l´ajuntament i la policia. Ni un pas enrere amb la xusma que es dedica a delinquir i fer imposible la vida dels veins honrats. Molts d´ells que paguen els seus impostos per poder viure amb tranquilitat.
Marta Fa 4 mesos
La problemàtica també s'estén a l'avinguda de Cerdanyola, amb brutícia, gegent bevent fora dels bars molt tard, soroll, gent borratxa, inseguretat, terrasses fora de lloc... Cal posar-hi també remei. Espavileu, ajuntament, que només serviu per cobrar impostos!