S'endarrereix la data d'inici del curs escolar 2024/2025

El canvi respon a la demanda de disposar de cinc dies hàbils de setembre per preparar el curs que havien fet arribat molts equips docents

La consellera d'Educació, Anna Simó, va comunicar a la mesa sectorial i al Consell Escolar, el dimecres 21 de febrer, que l'inici del curs escolar serà el 9 de setembre. Amb això, s'endarrereix la data d'inici del curs escolar 2024/2025, tal com havien demanat diversos membres del Consell Escolar, que plantejaven un marge de cinc dies per preparar-se, i els sindicats educatius.

El departament sempre havia posat com a condició que el primer dia de curs fos abans de la Diada. L'exconseller Josep González Cambray, però, havia establert que l'inici de curs fos sempre el quart dia laborable. En una carta dreçada al Consell Escolar, la consellera argumenta que aquesta decisió respon a la "demanda de disposar de cinc dies hàbils de setembre per preparar el curs que havien fet arribat molts equips docents i sempre partint de la premissa que no es tornaria a iniciar el curs després de la Diada".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris
Anna Fa 1 any
I que passa amb els pares que hem de treballar? Que fem amb els nens? Potser el curs es pot preparar abans de les vacances....
Vicky Fa 1 any
És al setembre quan sabem els grups que farem, les necessitats de cada nen que tindrem a classe... Ja anem malament només amb 5 dies hàbils... Imagina començar sense saber res, ni llista de classe, ni llibre, ni aula... Quina qualitat d'educació vols pels teus fills? O som només un pàrquing?
Cris Fa 1 any
No teniu vergonya.
Mercè Navarro Fa 1 any
Bon dia!!! Perfecte el que dius. Però per què els dies del 23 de juny al 31 de juliol no feu feina: preparació de grups, aules, NEES, cursos vosaltres, etc etc.? Salut.