La preinscripció extraordinària de dos grups d'infants a les escoles bressol Gargot i Mimosa ja té número de desempat: el 5. Així ho ha notificat l'Ajuntament de Sant Cugat, un cop realitzat el sorteig, el dijous 23 de gener, després de rebre 4 peticions a l'escola bressol la Mimosa i 18 a l'escola bressol la Gargot.
El número de desempat, així, es tindrà en compte a la Gargot, i és que l'escola bressol oferia 8 places ordinàries i dues de NESE per un grup d'I1. En el cas de la Mimosa, no serà necessari fer ús del número de desempat, ja que l'escola bressol oferia 17 places ordinàries i 2 de NESE d'un grup d'I2.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.