L'informació sobre els barris també està disponible per Facebook i Telegram

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de barris, a més, difondrà informació per email, alhora que mantindrà l'atenció presencial i telefònica tradicional

L'Ajuntament de Sant Cugat ha presentat els nous canals de l'Oficina d'Atenció Ciutadana pels barris de la ciutat. Les novetats han estat presentades el matí d'aquest dimecres 2 de maig, i signifiquen una ampliació dels canals de difusió i recepció de consultes, queixes, informació general i propostes de tota mena per a millorar la comunicació del consistori amb la ciutadania també als barris.

Si bé el regidor de Participació Ciutadana, Joan Puigdomènech, ha destacat que les "inversions molt importants que hem fet als barris" entre l'àmbit dels anys 2015-2019, aquesta inversió troba un dels seus passos culminants en l'ampliació de canals de l'Oficina d'Atenció Ciutadana pels barris. Tanmateix, per preparar aquesta ampliació "una de les accions que hem hagut de fer ha sigut posar al dia tots els compromisos d'inversió dels barris", ha indicat.

Els objectius d'aquesta ampliació pels barris han sigut tres: millorar la comunicació i el diàleg en general, afavorir el seguiment de projectes participatius i facilitar el coneixement de les novetats sobre projectes i obres municipals. Els nous canals estaran presidits per "un servei d'atenció presencial. Cada barri tindrà un dia i una hora concrets per fer-hi aportacions, queixes i propostes que ens ajudin a millorar" la situació dels barris, segons afirmava Puigdomènech.

A més, des de l'Ajuntament han volgut destacar que, donada la importància de les xarxes socials en la societat santcugatenca, i especialment pels més joves, "volem oferir canals per la via de les xarxes". Unes vies de difusió i recepció que es concreten en comptes específics de correu electrònic, però també 5 comptes de Facebook (un per barri) i 5 canals de Telegram (un per barri).

D'altra banda, aquestes novetats se sumen als canals d'atenció ciutadana que ja existien prèviament, tal com ha assegurat la regidora de Comunicació, Joana Barbany, que ha explicat que "es tracta d'augmentar el nombre de vies de comunicació amb els barris per totes les vies possibles". De fet, per explicar les noves vies de comunicació ciutadana, Barbany ha dit que "enviarem un díptic explicatiu a totes les llars i als consells de barri, i també sortirà publicada a la revista Som Sant Cugat".

Cal destacar que aquestes noves vies no seran només canals de difusió, sinó que molts d'ells serviran per aportar noves idees als consells de barri i l'Ajuntament. I és que, com ha aportat Puigdomènech, "dins el veïnat a vegades sorgeixen idees que fan de ben aprofitar. No totes les idees han de venir del consistori".

Més informació
 
Comentaris

Destaquem