El psiquiatre i divulgador científic Joan Corbella ha mort aquest dimecres als 76 anys. Corbella estava molt vinculat a Sant Cugat, ja que hi va tenir durant molts anys la seva consulta mèdica, a l'avinguda de Lluís Companys.
Corbella va destacar també per la seva faceta com a divulgador de la psiquiatria en mitjans de comunicació. Va participar en programes i espais de TV3, Ràdio Barcelona, Onda Cero, l'Avui o la COPE, entre d'altres. A la televisió pública catalana va participar en el programa No sé què em passa, abordant diverses temàtiques sobre la psiquiatria.
El psiquiatre va escriure diferents obres sobre la seva disciplina, com Qui som, què fem, Viure sense por, Ante una edad difícil, La por del silenci, Viure en parella o Pensar o viure. El 1997 va obtenir el Premi Ramon Llull per la seva novel·la D'avui per demà.
Corbella ha mort a Palma de Mallorca, on vivia amb la seva dona, l'escriptora Maria de la Pau Janer.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.