Mercadona ha tancat el 2019 amb un augment de la seva inversió en un 46%. A conseqüència del compromís amb la satisfacció dels clients, amb nous productes i millores constants de servei i qualitat al millor preu, la companyia ha experimentat una millora en vendes consolidades en superfície constant d'un 5 %, fins als 25.500 milions d'euros.
S'ha assolit un benefici net de 623 milions d'euros (un 5 % més que l'exercici anterior), un 27% del benefici s'ha compartit entre els treballadors en concepte de prima d'objectius, un total de 340 milions d'euros. A conseqüència d'aquest creixement, i per poder seguir impulsant el procés de transformació iniciat, la companyia ha creat el 2019 un total de 4.200 nous llocs de treball fixos.
El pròxim repte del supermercat líder és la transformació digital, sostenibilitat i venda online. Té previst invertir 1.800 milions el 2020, que destinarà principalment a obrir nous supermercats i a reformar 160 supermercats per adequar-los al nou Model de Botiga Eficient seguint el seu pla de transformació 2018 – 2023.
Així doncs Mercadona mira cap al futur amb uns resultats que creixen any rere any, de forma global i integradora vetllant pels seus clients, treballadors i entorn.