Superats els mesos més complicats de la pandèmia de la COVID-19, l'objectiu del despatx d'advocats Torres&Associats ha sigut recuperar la plena normalitat quant a la relació client-advocat. Una relació que, segons ha assegurat Eduard Torres, "mai ha estat trencada del tot." "Des del primer dia que es va poder, vam reprendre la relació personal, ha matisat. Sempre amb les mesures de seguretat oportunes: mascareta i distància de seguretat.
Contacte personal
Des del despatx entenen la relació entre l'advocat i el client com una relació amb un confessor. Volen establir un vincle estret per captar les seves preocupacions i el missatge en 360 graus. "No me la puc jugar en un procediment si no tinc tota la informació", ha explicat Torres.
Tot i això, a Torres&Advocats han fet una aposta per la tecnologia quant a la formació del personal intern.
Aposta per la tecnologia en la formació
Des de la pandèmia, se li ha donat un impuls a la tecnologia per formar els professionals que integren el despatx. D'aquesta manera, ara ja no baixen a Barcelona per rebre un curs, sinó que segueixen una formació online.
"En l'àmbit de la formació sí que hem notat un canvi en positiu, ja que la tecnologia dona més agilitat", ha expressat Torres.
En aquest punt els avenços tecnològics han sigut molt beneficiosos, però, segons el parer d'Eduard Torres, no ho han estat tant pel que fa a l'agilitat de l'administració pública. A més, tampoc considera que la digitalització de la justícia serveixi per deixar de reclamar uns jutjats a Sant Cugat.
Defensa ferma dels jutjats a Sant Cugat
Per a Eduard Torres, Sant Cugat té potencial per tenir jutjats propis i els considera necessaris per descongestionar l'administració de justícia. I considera que, encara que es puguin presentar els tràmits de forma telemàtica, el col·lapse no desapareix. "El volum de paperassa és el mateix, siguin digitals on en paper", ha explicat Torres.
Per a ell, tot i la digitalització, els terminis continuen igual o pitjor que abans d'aquest avanç en la digitalització de la justícia i la solució estaria en uns nous jutjats a Sant Cugat.
Tracte personalitzat
De totes maneres, amb jutjats o sense, el despatx continuarà centrat, com fins ara, a oferir als ciutadans de Sant Cugat i també de Cerdanyola i Rubí i els voltants, un servei personalitzat. "Nosaltres no fem fotocòpies perquè cada assumpte és especial", ha especificat Torres.
Atenen les necessitats dels seus clients estant alerta de l'actualitat per adaptar-se a la demanda i prestant atenció als temes clàssics de la casa com la gestió patrimonial, les reestructuracions, fusions i adquisicions d'empreses i el dret civil, mercantil, processal o administratiu.