Consulta les bases del Concurs d'Arrossos de la Festa Major de Sant Cugat

Les inscripcions començaran el dilluns 20 de maig a la pàgina web dels Amics dels Veterans i la Regalèssia i presencialment a l'Ateneu

Els Amics dels Veterans i la Regalèssia han fet públiques les bases del Concurs d'Arrossos de la Festa Major de Sant Cugat 2024. Una de les propostes més populars i multitudinàries de la festa grossa arriba enguany a la seva 43a edició, i ho farà al parc de Can Vernet, a l'avinguda de Can Volpelleres, com en l'edició de l'any passat. Les inscripcions per participar en el concurs, que se celebrarà el diumenge 30 de juny, començaran el 20 de maig i es podran fer a través d'aquest enllaç i presencialment a l'Ateneu Santcugatenc. 

Com a novetat d'enguany, els 30 primers classificats tindran assegurada la seva participació en el Concurs d'Arrossos de l'any que ve, sempre que ho facin sota la mateixa denominació de grup i de la persona que ho faci al concurs d'enguany. 

Més info: Ja hi ha data per a les inscripcions per participar al Concurs d'Arrossos de Festa Major

Consulta les bases.

Les bases del Concurs d'Arrossos de la Festa Major

  • El Concurs d'Arrossos tindrà lloc el diumenge 30 de juny a partir de les 9.30 h a l’avinguda Can Volpelleres, des de la zona dels Mossos fins a la zona del ZEM Jaume Tubau.
  • La participació és lliure i oberta a tothom. Les inscripcions es podran fer des de les 8 h del 20 de maig fins a les 23.59 h del 25 de maig a la pàgina web dels Amics dels Veterans i la Regalèssia. Les inscripcions que no es presentin dins de termini no seran admeses. 
  • Només s'acceptarà una inscripció per grup. Per tal d'evitar duplicitat d'inscripcions, s'adopten les següents mesures:
    • Els números d'inscripció (que començaran pel 501) no es donaran per ordre d'inscripció, sinó de manera aleatòria. El 26 de maig s'enviarà el número d'inscripció corresponent al correu electrònic que s'hagi indicat prèviament.
    • En el mateix correu s'indicarà com abonar 25 € com a dret d'inscripció. Aquest import s'haurà d'abonar entre les 9 h del 27 de maig fins a les 23.59 h del 2 de juny. S'haurà d'indicar el número d'inscripció, el nom del grup i el nom de la persona responsable. Si no es rep aquest import i les dades demandades en les dates indicades, s'entendrà que es declina la participació. 
    • Si hi ha més grups inscrits que el número màxim indicat, als grups que no hagin estat afortunats se'ls retornarà els 25 €. 
  • Enguany s'incrementa a 260 el nombre de grups que podran participar en el concurs. En el cas que les inscripcions superin aquest número, el 7 de juny es procedirà a fer un sorteig entre totes les paelles que hagin abonat el dret d'inscripció. El 8 de juny s'enviarà un correu electrònic amb instruccions als afortunats, que entre les 9 h del 9 de juny i les 23.59 h del 12 de juny hauran d'abonar 2 € per persona inscrita. Aquells grups que no abonin aquests imports abans d'esgotar el termini quedaran fora i es donarà pas als grups en llista d'espera. 
  • Tot el que es recapti de drets d'inscripció es destinarà a Càritas Sant Cugat.
  • Un cop confirmada l'assistència, en cas de no poder participar, no es retornaran els diners. 

 

Bases durant el dia del Concurs d'Arrossos

  • Queda prohibit ubicar les taules i les cadires a la calçada, per tal de facilitar el pas de vehicles d'emergència en cas necessari. 
  • L'organització posa a disposició dels participants les taules i cadires necessàries per a cada grup segons el nombre de participants inscrits. S'hauran de recollir en el punt de repartiment adjudicat segons el número de foc. No està permès agafar material que no correspongui al número de cada paella participant.
  • Als concursants se'ls facilitarà els ingredients bàsics d'arròs i oli.
  • S'habilitarà un espai davant de l'escenari, on els participants podran recollir el número de foc atorgat i el material corresponent abans de dirigir-se a la ubicació de la paella. 
  • L'horari d'entrega dels números de foc serà de 9.30 h a 11 h. Qui arribi més tard ja no podrà participar. 
  • A la recollida del número de foc, cada grup participant haurà de dipositar 20 € en concepte de fiança per poder agafar els tres peus, les taules i les cadires. Cal portar l'import exacte, ja que no es donarà canvi. El material s'haurà de retornar al mateix punt entre les 16.30 h i les 17.30 h per recuperar la fiança. 
  • El jurat començarà a fer el tast de les paelles segons el color de la butlleta entregada amb el número del foc: els de color blau, a les 13 h; els de color verd, a les 14 h.
  • Només es permetrà l'entrada a la zona del jurat a dos membres de cada grup. El grup que no respecti aquesta norma quedarà automàticament desqualificat. 
  • El jurat estarà format per 15 persones repartides en tres taules de 5 membres. Emetrà els seus veredictes immediatament després del tast dels arrossos. A les 15.15 h es farà el repartiment de premis i obsequis. 
  • Els primers 30 classificats tindran assegurada la seva participació en el 44è Concurs d'Arrossos 2025, sempre que ho facin sota la mateixa denominació del grup. 
  • El concursant que no compleixi amb aquestes bases, serà automàticament desqualificat i podrà ser expulsat de l'activitat. 
  • L'organització recomana evitar arribar a la zona en cotxe. No es podrà accedir a la zona de focs amb cotxe des de les 07 h fins a les 19 h. Els punts habilitats per descarregar seran al carrer de Carrasco i Formiguera. En cas de venir en cotxe, es recomana aparcar al pàrquing de la Renfe, que s'habilitarà per als participants en el concurs. 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem