Resposta al senyor Lorenz

Paraira respon a Lorenz sobre la situació de l'avinguda Manel Farrés

Benvolgut senyor Lorenz,

Som coneixedors de la situació que ens exposa en el seu escrit i conscients de l’augment del trànsit a l’avinguda Manel Farrés, fruit del creixement urbanístic i la connexió d’aquesta via amb el centre de la ciutat.

Des de l’Ajuntament estem impulsant una mobilitat més sostenible, amb la millora del transport públic, la xarxa de carrils bici i el foment del vehicle elèctric. Pel que fa a la velocitat excessiva, fem mesuraments i demanarem reforçar la presència policial, així com l’ús de radars mòbils. També valorem incorporar nous elements reductors de velocitat.

Quant a l’asfalt sonoreductor, cal tenir en compte que no és efectiu en vies amb velocitats baixes, inferiors a 70 – 80 km/h, ja que el soroll prové principalment del motor, i no de la fricció del vehicle amb el paviment.

Li agraïm els seus comentaris que ens ajuden a millorar la gestió de la mobilitat a la nostra ciutat per aconseguir una millor qualitat de vida.

  Més info: Velocitat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?