Resposta a la senyora Escudé

El regidor Duch reconeix la dificultat per accedir a l'habitatge a la ciutat i assegura que l'Ajuntament treballa per trobar una solució

Benvolguda senyora Escudé.

Li agraeixo que hagi posat de manifest aquesta incidència que afecta moltes persones que, com els seus fills, volen accedir a un habitatge protegit a Sant Cugat. Som plenament conscients de la dificultat d’accedir a l’habitatge i entenem la frustració que pot generar trobar-se amb obstacles administratius afegits.

Tal com bé diu, recentment, l’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha deshabilitat la possibilitat de fer la inscripció en línia al Registre de Sol·licitants d’Habitatge Protegit per als municipis que, com Sant Cugat, disposen d’un registre de protecció municipal. Aquesta decisió ha estat presa per l’Agència de l’Habitatge de Catalunya sense avís previ als municipis afectats, cosa que ha generat aquesta situació sobrevinguda.

Així que vam detectar aquesta situació, es va inserir un avís a la pàgina web de PROMUSA i es va publicar una nota al mitjà TOT Sant Cugat, per tal d’advertir la ciutadania.

Des de l’Ajuntament, a través de PROMUSA, estem treballant per trobar una solució que permeti restablir la inscripció en línia tan aviat com sigui possible. Mentrestant, i fins a nou avís, l’única via per formalitzar la inscripció és presencialment a l’Oficina Local d’Habitatge (OLH), amb cita prèvia. Per concertar-la, podeu trucar al 93 589 17 32 o enviar un correu a spm@promusa.cat.

Lamentem les molèsties que aquesta situació està causant i li agraïm la seva comprensió.

Cordialment,

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris