Hi ha molt merder a Telecinco. Com ja deveu saber tots, arran de l’entrevista de Jordi González a la mare del Cuco (un dels implicats en l’assassinat de Marta del Castillo) molts anunciants van trencar la seva relació contractual amb La Noria, que actualment s’ha quedat pràcticament sense ni un espot publicitari. És realment impactant que l’escandalització de la gent i l’audiència per aquella entrevista (que ja havien fet mesos enrere Cuatro i Antena 3 i no va aixecar tanta polseguera) tingui tanta influència en els anunciants fins al punt de deixar tirat a un programa que fins fa poc era el més car quant a tarifes de publicitat. Ara, per netejar la imatge, Telecinco retirarà de la graella Enemigos Íntimos i Resistiré.
No sóc gens partidari de donar lliçons de com s’ha de fer televisió però, sovint, la línia entre el circ i la burla i la repugnància és molt fina i travessar-la no costa gens. La cadena italiana ha caminat molt temps per aquest marge i aquesta entrevista, que ja van fer a Antena 3 i Cuatro i, repeteixo, ningú en va dir res; ha estat la gota que ha vessat el got. Per cert, la hipocresia dels anunciants també és de nota.
Segueix @bernatbella a twitter
No sóc gens partidari de donar lliçons de com s’ha de fer televisió però, sovint, la línia entre el circ i la burla i la repugnància és molt fina i travessar-la no costa gens. La cadena italiana ha caminat molt temps per aquest marge i aquesta entrevista, que ja van fer a Antena 3 i Cuatro i, repeteixo, ningú en va dir res; ha estat la gota que ha vessat el got. Per cert, la hipocresia dels anunciants també és de nota.
Segueix @bernatbella a twitter