Article del TOT Sant Cugat sobre les jubilacions

'En parlar de mitjana, oculta la realitat de les persones que viuen a Sant Cugat que cobren pensions miserables o almenys no es fa ressò d'aquesta situació'

En col·locar com a capçalera de l'article sobre jubilacions la pancarta dels Pensionistes de Sant Cugat s'està demostrant el més absolut desconeixement de la tasca que desenvolupa la Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat en favor dels santcugatencs. En primer lloc, la Plataforma de Pensionistes engloba qui cobra per raó de jubilació, viduïtat, orfandat o incapacitat.

Més info: Els jubilats santcugatencs cobren les pensions més altes de Catalunya

També és una organització reivindicativa. Des de fa anys lluita per millorar la vida dels santcugatencs, participa activament en la Taula de Sanitat de l'Ajuntament (llargament sol·licitada) així com en la Taula de la Gent Gran. Reivindica la construcció de la segona residència pública per a Sant Cugat, reclama millores del transport públic per anar i venir de la Mútua de Terrassa, la construcció d'un Hospital que doni servei a les persones de Sant Cugat, Rubí i Castellbisbal i un llarg etc.

La seva lluita per tal de millorar les pensions, no sols se subscriu per a les persones de Sant Cugat, sinó que posseeix una actitud de servei global des de la seva congelació amb el govern d'en Rajoy. Respecte a l'article en si, està clar que, en parlar de mitjana, oculta la realitat de les persones que viuen a Sant Cugat que cobren pensions miserables o almenys no es fa ressò d'aquesta situació. En resum, una desafortunada idea la de col·locar juntament amb l'article una fotografia reivindicativa de la Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris
Josep Àngel Noguera Fa 7 mesos
Es el tema de les estadístiques, quan no estan ben plantejades o amb dades parcials. Segons l'estadística cada ciutadà menja a la setmana 1/2 pollastre, quan la realitat es que hi ha 1 se'l menja sencer i l'altre ni el veu. Aquesta es la realitat.
Maria P. Fa 8 mesos
El Tot Sant Cugat ens te acostumats a aquest titulars que solen dir que la nostra ciutat és la millor en moltes coses, sobretot en el que té per referència la part econòmica. Em va estranyar molt el titular de les pensions. Menysprea als que cobrem una pensió que gairebé no ens permet arribar a final de mes. És molt millor ressaltar la riquesa de tota la gent que s’ha instal.lat a Sant Cugat.