Aquest personatge col·locat a dit, com tots a la cadena pública, es va despenjar l’altre dia amb un escrit al seu blog en què assegurava que tenia malsons amb les audiències, que estava content si pujaven i trist si baixaven, alhora que lamentava el poc filó que tenen alguns entrevistats i col·laboradors.
Això si ho digués el director d’una televisió comercial em semblaria perfecte i normal, però en boca d’un treballador d’una cadena pública em sembla molt greu. No havíem quedat que els objectius de la televisió pública eren oferir un periodisme honrat i plural alhora que una programació variada i de qualitat? Ara, Romero ens descobreix que estan obsessionats amb les audiències i això fa pensar que ho faran tot pel share.
Si un entrevistat no dóna el resultat esperat, no se’l convida més. La tendència no hauria de ser buscar el màxim d’espectadors perquè, si no, quina diferència hi hauria entre una televisió pública i una de comercial? El més sorprenent és que TVE no té pràcticament anuncis i, per tant, no sé per què l’importa tant l’audiència.
Segueix @bernatbella al twitter
Això si ho digués el director d’una televisió comercial em semblaria perfecte i normal, però en boca d’un treballador d’una cadena pública em sembla molt greu. No havíem quedat que els objectius de la televisió pública eren oferir un periodisme honrat i plural alhora que una programació variada i de qualitat? Ara, Romero ens descobreix que estan obsessionats amb les audiències i això fa pensar que ho faran tot pel share.
Si un entrevistat no dóna el resultat esperat, no se’l convida més. La tendència no hauria de ser buscar el màxim d’espectadors perquè, si no, quina diferència hi hauria entre una televisió pública i una de comercial? El més sorprenent és que TVE no té pràcticament anuncis i, per tant, no sé per què l’importa tant l’audiència.
Segueix @bernatbella al twitter