Aquest títol sona a una cosa òbvia, però no sempre ho és. Quantes vegades no hem sentit que un proveïdor no és complidor? A la vida dels nostres negocis i emprenedories és de summa importància fer unes bones eleccions amb els nostres proveïdors. Igual que nosaltres amb la nostra clienta, hem de ser, i ho subratllem, impecables.
Generar la confiança que com a proveïdor no falles, de què estar allà per ser resolutiva i eficaç, marca la diferència a l'hora de fer l'elecció. No és qüestió de preu, és qüestió de confiança, tan fàcil i tan difícil a l'hora.
Farts! Sí, existeix l'afartament del no compliment. Si tenim un negoci i venem productes o serveis, és la nostra obligació complir d'una manera irreprensible. És veritat que existeixen els clients "cara dura" que sempre volen treure'n benefici. Però és tan fàcil com no donar-los opció. Tenen un tret similar, sempre estrenyen en els pressupostos, paguen malament i tard. És la nostra elecció prendre'ls com a clients. Però com a proveïdors no hem de permetre'ns fallar.
En canvi, quan has generat confiança i els teus clients saben que sempre resols qualsevol tema, allà tens a clients per tota la vida. No és fàcil l'elecció dels proveïdors, passa temps en la prova i error, però s'ha d'estar pendent dels que sí funcionen, i no ofegar-los baixant els seus honoraris.
Des de la Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat sabem que comptem amb grans professionals i que Sant Cugat és un exemple del bon fer.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.