L'excel·lència

"Buscar l'excel·lència hauria de ser "una obsessió", ja que és la millor manera de fidelitzar per sempre un client"

Com portem el tema de preus versus servei?

"El client que marxa per preu... tornarà per servei. Mentre que el que se'n va per servei, no tornarà per preu" Willton Loaiza

Buscar l'excel·lència en el nostre servei al client hauria de ser l'objectiu més important de les nostres empreses, negocis i projectes. Quantes marques són les, de veritat, que enamoren per servei? No tantes.

Aquest serà sempre un punt diferenciador imbatible.Les empreses que busquen ser excel·lents en els seus serveis, són empreses que empatitzen amb els seus clients. No hi ha res més reconfortant que un client convençut, feliç i fidel.

Sí, els clients som molt fidels a les marques i proveïdors amb els qui ens sentim ben atesos. Avui en dia sembla que busquem dins un huracà de possibilitats per escollir amb quins proveïdors podem treballar i amb infinitat de marques on triar a l'hora de comprar. Però la realitat és que costa molt de trobar on sentir-nos amb el convenciment d'un servei excel·lent.

Buscar l'excel·lència hauria de ser "una obsessió", ja que és la millor manera de fidelitzar per sempre un client. Al cap i a la fi, estem parlant de valors, d'honestedat, vendre per servir com el cor del nostre manifest d'empresa.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem