En el nostrat DIARI de Sant Cugat vaig queixar-me del soroll del tren quan passa per determinats indrets de la nostra ciutat. Va respondre el màxim dirigent de la companyia indicant-me la pàgina web de l’empresa on deia que quedava detallat el pla de manteniment, les inversions fetes, etc.
Cal dir que em vaig sentir d’inici cofoi pel fet d’haver merescut resposta, però quan vaig voler contrastar-la, em va decebre doblament. Primer perquè la web generalitza i remet a unes memòries de difícil comprensió i, segon, perquè parlar de plans d’etapes inconcrets moltes vegades només serveix per diluir els problemes en el temps i guardar-se les esquenes a les crítiques.
Convido algun responsable de FGC que m’acompanyi i li mostraré quins són els problemes reals que denuncio a Sant Cugat. Per altra banda, no em consta que des de l’Ajuntament es mostri una mínima preocupació pel que fa a aquest tema, encara que hi ha, almenys el web de FGC ho indica, un representant nostre en el seu Consell d’Administració.