Joana Barbany, Regidora de Comunicació i Atenció Ciutadana i Promoció de la Ciutat i Tecnologia
“No ens consta que s’hagi desmuntat ni retirat cap antena a la zona del Parc Central”
Des del Departament d’Activitats de l’Ajuntament no es té constància per part de cap operadora, que s’hagi desmuntat ni retirat cap antena a la zona del Parc Central. Som conscients de les demandes dels veïns i veïnes d’aquesta zona de Sant Cugat, i per això periòdicament es fan mesures de cobertura a tot el municipi on a partir de les dades obtingudes i la ubicació de les antenes de cada operador, es defineixen els mapes de cobertura. Aquest mapa ens permet identificar aquelles zones del municipi que requereixen un reforç per millorar la cobertura de telefonia mòbil per a cada operador que té infraestructura pròpia. A partir d’aquí, l’Ajuntament tracta amb els operadors per tal que es facin accions per millorar la cobertura a aquestes zones. No és una tasca fàcil, ja que en algunes ocasions no tothom vol tenir una antena prop de casa, fet que perjudica els desplegaments i per tant la cobertura. Seguirem esforçant-nos per oferir, amb el màxim consens, el millor servei possible als nostres ciutadans i ciutadanes.
Jaume Vilamajó, Economista i veí del Parc Central
“El problema s’agreuja amb el fet que moltes alarmes necessiten xip de telefonia mòbil”
En plena era de les comunicacions, ha arribat la tecnologia mòbil 4G, des que visc al Parc Central, ara fa 12 anys, me les he perdut totes.En cap d’elles he tingut una cobertura satisfactòria ni jo ni cap dels nostres veïns. En cap podia parlar des de dins de casa, i havia de sortir a la terrassa o al jardí, per buscar un lloc que ja coneixíem i quedar-nos allí quiets i sense moure’ns ja que si ho feies perdies per complet la cobertura i havies de tornar a trucar, de manera que la intimitat de la conversa, deixava d’existir, qualsevol veí amb la finestra oberta o qualsevol que passava pel carrer podia escoltar-la.
Ara estem en la companyia nacional més antiga i en aquest cas el que hem guanyat és que deixant el telèfon mòbil al costat d’una de les finestres podem parlar amb el mans lliures. Aquest problema s’agreuja amb el fet que moltes alarmes necessiten xip de telefonia mòbil i en no tenir cobertura ens quedem amb situació d’inseguretat.
“No ens consta que s’hagi desmuntat ni retirat cap antena a la zona del Parc Central”
Des del Departament d’Activitats de l’Ajuntament no es té constància per part de cap operadora, que s’hagi desmuntat ni retirat cap antena a la zona del Parc Central. Som conscients de les demandes dels veïns i veïnes d’aquesta zona de Sant Cugat, i per això periòdicament es fan mesures de cobertura a tot el municipi on a partir de les dades obtingudes i la ubicació de les antenes de cada operador, es defineixen els mapes de cobertura. Aquest mapa ens permet identificar aquelles zones del municipi que requereixen un reforç per millorar la cobertura de telefonia mòbil per a cada operador que té infraestructura pròpia. A partir d’aquí, l’Ajuntament tracta amb els operadors per tal que es facin accions per millorar la cobertura a aquestes zones. No és una tasca fàcil, ja que en algunes ocasions no tothom vol tenir una antena prop de casa, fet que perjudica els desplegaments i per tant la cobertura. Seguirem esforçant-nos per oferir, amb el màxim consens, el millor servei possible als nostres ciutadans i ciutadanes.
Jaume Vilamajó, Economista i veí del Parc Central
“El problema s’agreuja amb el fet que moltes alarmes necessiten xip de telefonia mòbil”
En plena era de les comunicacions, ha arribat la tecnologia mòbil 4G, des que visc al Parc Central, ara fa 12 anys, me les he perdut totes.En cap d’elles he tingut una cobertura satisfactòria ni jo ni cap dels nostres veïns. En cap podia parlar des de dins de casa, i havia de sortir a la terrassa o al jardí, per buscar un lloc que ja coneixíem i quedar-nos allí quiets i sense moure’ns ja que si ho feies perdies per complet la cobertura i havies de tornar a trucar, de manera que la intimitat de la conversa, deixava d’existir, qualsevol veí amb la finestra oberta o qualsevol que passava pel carrer podia escoltar-la.
Ara estem en la companyia nacional més antiga i en aquest cas el que hem guanyat és que deixant el telèfon mòbil al costat d’una de les finestres podem parlar amb el mans lliures. Aquest problema s’agreuja amb el fet que moltes alarmes necessiten xip de telefonia mòbil i en no tenir cobertura ens quedem amb situació d’inseguretat.