Molts diuen que el contingut és el rei i que si una empresa ofereix continguts de qualitat, els clients arribaran sols.
Al màrqueting digital hi ha moltes accions necessàries per a poder existir, però també n'hi ha moltes per aconseguir destacar i deixar empremta. Una d'elles, per no dir que és la més important, és l'storytelling, que consisteix en com les empreses expliquen històries que permetran connectar amb l'audiència i aconseguir que els missatges perdurin després del consum d'aquests mateixos.
Però per què funciona l'storytelling? Doncs tu ho saps, tu n'ets una prova vivent. Oi que recordes algun conte que t'explicaven de petit, oi que recordes alguna llegenda o rondalla? Podríem dir que aquelles peces literàries, amb els seus missatges moralitzadors o educatius, ja eren una eina eficaç de màrqueting de continguts.
Bé doncs, perquè les empreses puguin realitzar un bon storytelling només hauran d'explicar bones històries, on es narrin fets d'interès compartit entre l'emissor i el receptor, i que aquest últim pugui i vulgui retenir, que tingui un pes emocional i que el receptor anheli compartir-ho amb la seva gent.
Quantes històries han passat al voltant del Monestir durant aquests últims segles? T'imagines poder explicar històries o llegendes que involucrin al teu negoci? Segur que els teus clients voldran descobrir-les!