L'equilibri entre la vida personal i professional és una de les preocupacions més freqüents que en el cas de les dones empresàries, sovint resulta més difícil de gestionar. La balança encara es desequilibra més si entrem en temes de responsabilitat de la família i de la llar i responsabilitats professionals. La sobrecàrrega que això comporta impacta directament en la salut física i emocional de la dona empresària. És quan diem: SOS! No puc més! Necessito equilibrar la meva vida personal i professional!
Què fer quan arribem a aquest punt? Una bona opció pot ser l'adopció de polítiques de flexibilitat laboral. No obstant això, el fet que sigui la dona qui majoritàriament s'aculli a aquestes mesures és un indicador que no és la millor opció. Què fer, doncs? En primer lloc, buscar suport i mentoria entre dones empresàries. Fer Xarxa entre nosaltres, perquè els consells pràctics i el suport emocional són vitals per al nostre creixement professional i el nostre benestar personal. En segon lloc, amb la gestió del nostre temps podrem establir límits clars entre la feina i la vida personal, tot delegant tasques tant a casa com al negoci.
Fer Xarxa. Gestionar el nostre temps. Marcar límits. Donar-nos suport emocional. Saber delegar. Saber dir que no... Tot són estratègies clau per evitar l'esgotament. Escull la que t'agradi més. O millor... fes-les totes.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.