Poques parades, la qual cosa vol dir poca oferta. Poc horari, que vol dir que la majoria de tardes és tancat. Poques facilitats d’aparcament i la necessitat urgent de remodelació interior, que vol dir inversió en parades i en equipament.
L'experiència diu que quan un mercat es remodela, les parades i el negoci creixen. El mercat està en un lloc especial i únic, en el rovell de l’ou del Sant Cugat poble; l’edifici modernista és una joia, té tots els ingredients per ser la petita “boqueria” de Sant Cugat, amb una oferta gastronòmica atractiva i de qualitat, complementada amb una oferta de restauració on parades i bona taula comparteixin espai.
El concepte de mercat diuen que està envellit i necessita una transfusió urgent. La falta de temps lliure, les noves tecnologies, unes economies domèstiques justes diuen que han canviat les pautes de compra i del mercat s’ha passat a l’hipermercat o a la compra en línia.
Segurament hi ha molt d’això, però tot no està perdut, i a Sant Cugat hi ha un perfil de client, sobretot jove, que cada vegada més valora la compra autèntica, humana i personal. És moment d’apostar, de ser creatius, de buscar recursos, de pactar amb l’Administració i, per què no, d’emprendre un negoci a les moltes parades que necessiten aixecar la persiana. Pere San és ple d’oportunitats.
Segueix a @R_Grau al twitter
L'experiència diu que quan un mercat es remodela, les parades i el negoci creixen. El mercat està en un lloc especial i únic, en el rovell de l’ou del Sant Cugat poble; l’edifici modernista és una joia, té tots els ingredients per ser la petita “boqueria” de Sant Cugat, amb una oferta gastronòmica atractiva i de qualitat, complementada amb una oferta de restauració on parades i bona taula comparteixin espai.
El concepte de mercat diuen que està envellit i necessita una transfusió urgent. La falta de temps lliure, les noves tecnologies, unes economies domèstiques justes diuen que han canviat les pautes de compra i del mercat s’ha passat a l’hipermercat o a la compra en línia.
Segurament hi ha molt d’això, però tot no està perdut, i a Sant Cugat hi ha un perfil de client, sobretot jove, que cada vegada més valora la compra autèntica, humana i personal. És moment d’apostar, de ser creatius, de buscar recursos, de pactar amb l’Administració i, per què no, d’emprendre un negoci a les moltes parades que necessiten aixecar la persiana. Pere San és ple d’oportunitats.
Segueix a @R_Grau al twitter