El llegat

"El passat dijous, dia 2 de novembre, vam acollir al nostre escenari la representació teatral de l’obra EL LLEGAT"

El passat dijous, dia 2 de novembre, i gràcies a la bona entesa entre la Llar i l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer, vam acollir al nostre escenari la representació teatral de l’obra EL LLEGAT, interpretada per Susana Eva Martínez i Noël Olivé, de l’Institut de Ciència i Teatre. L’obra ha estat escrita per l’Eva Martínez, Doctora en Bioquímica i Biologia Molecular i el tema és l’envelliment i la vellesa. 

Com escriu Jonathan Swift, “tothom vol viure molts anys, però ningú vol arribar a vell”. A l’obra es parla de la gran quantitat de mites que envolten la vellesa, d’estereotips que ens fan prejutjar les persones grans i de respostes a preguntes com què significa envellir en el segle XXI i quins avenços científics hi ha sobre la longevitat.

Ens agradaria que aquesta obra es pogués representar als instituts de Sant Cugat per sensibilitzar els joves i aconseguir que les persones grans siguin més visibles i es trobin millor ateses, tant per part de les famílies, com de l’Administració i de la societat en general.   

Llar d’Avis de Sant Cugat

Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat

www.llardavis.santcugatentitats.net

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris