
TYSSEN
Adopta en Tyssen, el company fidel que espera una segona oportunitat. En Tyssen és un gos jove i ple d’energia que busca una llar definitiva on sentir-se segur i estimat. Té només 2 anys i pesa 25 kg, però el seu cor és immens i està ple d’afecte per a qui li doni una oportunitat. Ha arribat fa poc del CAACB. Fins fa poc, vivia amb una família que deia que era un gos excel·lent. Ara, al refugi, s’està adaptant a la nova situació, encara que de vegades es mostra una mica nerviós, sobretot amb altres gossos. Amb les persones és molt afectuós i sociable. Li agrada sortir a passejar i es deixa manipular sense problemes.

FELIPE
El Felipe va perdre el seu estimat amo. Des d’aleshores, va estar un temps deambulant per diferents terrenys, desorientat però sempre mostrant un esperit noble i tranquil. Recentment, ha arribat al nostre refugi, on ràpidament s’ha guanyat l’afecte de tot l’equip. Des del principi, ha demostrat tenir un caràcter equilibrat i molt sociable. Es porta de meravella amb altres gossos, tant mascles com femelles, i no mostra cap mena d’agressivitat. És evident que va ser molt ben educat i cuidat pel seu anterior propietari. Confia i s’apropa amb tendresa i és especialment afectuós amb tothom qui li dedica una estona.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.