L'Autònom, el gran desconegut (IV)

Fes una llista de possibles clients que podran estar disposats a utilitzar el teu servei

De què faig l'empresa? Pensem-hi junts algunes idees:

  • Busca un sector que coneguis molt bé.
  • Que sigui un tipus de feina que ja l'hagis fet a altre lloc (recorda que l'experiència és un grau i que saber de què parles, t'estalviarà molt de temps).
  • Les empreses que no hi són, no és perquè ningú hagi pensat, sinó perquè probablement no funcionen al lloc on tu les vols posar.
  • No pensis en coses que no funcionaran.
  • Si és un negoci físic, estudia la zona. Si és de roba, quins negocis tens al voltant? Hi ha un centre comercial a prop? Hi viu gent jove o més gran? Si és d'alimentació, mira si hi ha grans supermercats que no tenen parangó quant a preus, si és de menjar, estudia si viu gent jove, que els hi agrada molt el tema japonès o bé si és un lloc ple de gent gran que segurament vol tenir menjar casolà amb un menú econòmic o esmorzars amb un preu establert i econòmic, o bé si estàs a prop d'oficines que no tenen menjador propi...
  • Si és d'alguna cosa en la qual siguis expert i pots treballar des de casa, acota bé el que estàs disposat a fer, el teu offering. Així a més, podràs enviar als teus clients, una informació molt més clara.
     

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem